И звестен най-вече с електрическите си модели, BYD наскоро насочи фокуса си към електрифицираните си DM-i двигатели. Тази технология комбинира електрически и бензинови двигатели, за да осигури нисък разход на гориво и пробег от над 1000 км.
Вярвате или не, боксер двигател ще служи като генератор за презареждане на тяговата батерия. Този вид конфигурация не би била неочаквана от автомобилен производител като Porsche или Subaru, но е по-изненадващо е да се асоциира с BYD. Въпреки това има основателни причини, поради които компанията е избрала именно схемата на боксерен двигател, който да генерира ток, той да зарежда батерията и оттам колелата да се задвижват от електромотори.
В сравнение с традиционните редови двигатели, плоската конструкция понижава центъра на тежестта и подобрява динамиката на шофиране. Той използва и система за смазване със сух картер, за да намали размера и шума, заедно със специално проектиран дизайн за циркулация на маслото и оптимизирана система за охлаждане, съобразена с конфигурацията с противоположни цилиндри.
Според BYD, при работа на празен ход и ниско натоварване, двигателят е само с 1 децибел по-шумен от електрически мотор - с други думи, практически не се чува.
Новият 2,0-литров турбо боксер е разработен специално, за да действа като удължител на пробега за електрически автомобили - по-точно, серийни хибриди - построени на платформата e4. Основната му роля е да действа като генератор за презареждане на батерията. BYD обаче казва, че при определени условия боксерният двигател може да задвижва директно задния мост, осигурявайки 272 к.с и 380 Нм.